MarketArt

Záruka a reklamácia.


  Zásielka je zaslaná Slovenskou poštou na dobierku ako poistená, skontrolujte prosím ihneď  po  prevzatí, či nie je obsah poškodený. V prípade, že je poškodený, je nutné reklamovať vzniknutú škodu hneď u prepravcu.

  V prípade poškodenia odporúčame zásielku nepreberať!!! Na už prebrané zásielky reklamácie neprijímame.

  Po rozbalení zásielky si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list (druh, množstvo, cena, fakturačné údaje). Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru. Po uplynutí stanovenej doby, nebude braný ohľad na požadovanú reklamáciu.

- K reklamovanému tovaru musí byť priložený doklad o jeho zakúpení (tzn. originálna faktúra).                                                                                                                                                       - Uvedený názov a typ tovaru, číslo objednávky, čitateľne popísaný dôvod reklamácie, prípadne opísané vady výrobku.
- Tovar musí byť zaslaný so všetkými jeho súčasťami (platí pre tovar, ktorý je súčasťou sady)
 ako poistená zásielka. 


  Záruka sa vzťahuje iba na chyby spôsobené výrobcom. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, bežným opotrebením veci, nesprávnym použitím a zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním či prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.

Záručná doba je 24 mesiacov.


ÚvodÚvod

Košík  

(prázdny)

Nové produkty

Momentálne tu nie sú žiadne nové produkty