Záruka a reklamácia.
Zásielka je zaslaná Slovenskou poštou na dobierku ako poistená, skontrolujte prosím ihneď po prevzatí, či nie je obsah poškodený. V prípade, že je poškodený, je nutné reklamovať vzniknutú škodu hneď u prepravcu.
V prípade poškodenia odporúčame zásielku nepreberať!!! Na už prebrané zásielky reklamácie neprijímame.
Po rozbalení zásielky si prezrite tovar a faktúru, ktorá slúži ako dodací a záručný list (druh, množstvo, cena, fakturačné údaje). Ak zistíte pri prevzatí tovaru chyby, je vašou povinnosťou oznámiť nám zistené skutočnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky, najneskôr však do 3 dní od prevzatia tovaru. Po uplynutí stanovenej doby, nebude braný ohľad na požadovanú reklamáciu.
- K reklamovanému tovaru musí byť priložený doklad o jeho zakúpení (tzn. originálna faktúra). - Uvedený názov a typ tovaru, číslo objednávky, čitateľne popísaný dôvod reklamácie, prípadne opísané vady výrobku.
- Tovar musí byť zaslaný so všetkými jeho súčasťami (platí pre tovar, ktorý je súčasťou sady)
ako poistená zásielka.
Záruka sa vzťahuje iba na chyby spôsobené výrobcom. Oprávnenie na záruku zaniká v prípade, že k chybe došlo mechanickým poškodením výrobku, bežným opotrebením veci, nesprávnym použitím a zaobchádzaním, nesprávnym ošetrovaním či prevádzkovaním výrobku v nevhodných podmienkach.
Záručná doba je 24 mesiacov.
Žiadne produkty
Poštovné
0,00 €
Spolu
0,00 €
Momentálne tu nie sú žiadne nové produkty